30+1 ατάκες

30+1 ατάκες... για να περνάει η ώρα...













Μη κλέβετε, μη λέτε ψέματα, μη πουλάτε ναρκωτικά, η κυβέρνηση δε
γουστάρει ανταγωνιστές!

Χτες στα μπουζούκια μέθυσα τόσο που όταν σηκώθηκα να πάω τουαλέτα κέρδισα διαγωνισμό καλύτερης ζεημπεκιάς.

Πρέπει να είμαστε το μόνο κράτος στον πλανήτη, που οι δημόσιες υπηρεσίες χρειάζονται αποδείξεις ότι γεννήθηκες!!!!!.

Τα πράγματα γίνονται ολοένα και χειρότερα.....χθες πέρασα από το Σύνταγμα και είδα τα περιστέρια να ταΐζουν τους ανθρώπους.

Γυναίκα είναι αυτή που δίνει 357 ευρώ για προϊόντα περιποίησης προσώπου και στον άντρα της παίρνει το σαμπουάν απ'τα Lidl γιατί λέει το βρήκε σε προσφορά !!!!

Πρωί πρωί έχασα 800 θερμίδες....
αγόρασα μπουγάτσα με κρέμα και την ξέχασα στο ταξί...!!

Σκέφτονται να κατέβουν στο Σύνταγμα για διαμαρτυρία οι ληστές και οι λωποδύτες. Κατηγορούν τη κυβέρνηση για μονοπωλιακές τακτικές στο επάγγελμα.

Ένας μέσος εργαζόμενος παίρνει τη μέρα 23?... τα 2 πάνε στο ΙΚΑ, 2 στα κοινόχρηστα, 6 η ΔΕΗ και 10 η εφορία! Μένουν 3! ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΡΕΤΕ ΚΙ ΑΥΤΑ!

Άντρας και γυναίκα μπορούν να είναι φίλοι...
Ναι....και αν είσαι καλό παιδί δεν αποκλείεται μια μέρα να συναντήσεις ένα στρουμφάκι..

Οι Έλληνες παρακολουθούν τούρκικα σίριαλ και όλος ο υπόλοιπος κόσμος
ελληνικό δράμα...

Το ''άντε γ@μήσου'' δεν πληγώνει και τόσο μια γυναίκα...
Το ''άντε ζυγίσου'' όμως...;;;!!!

Ρε σεις τους μ@λάκες μη τους στέλνετε να παν να γ@μηθούν πολλαπλασιάζονται !!!!!!!!!!
Το πρωί μου χτύπησαν το κουδούνι:

-Γειά σας, είμαστε από τον έρανο υπερ των φτωχων
-Δεν μου κάνετε πλάκα? Και πόσα λεφτά θα μου δώσετε?

Και επειδή η Ελλάδα έδωσε τα Φώτα σε ολόκληρο τον κόσμο ήταν ανάγκη να της στείλουν το λογαριασμό 2500 χρόνια μετά;;;

Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η Google πρέπει να είναι γυναίκα,επειδη
έχει την απάντηση για τα πάντα!!

Στον τάφο μου θα γράφει "Έλα λίγο μέσα να σου πω κάτι"...!!!

Ας μετανομαστεί επιτέλους το youtube σε υοθτθβε να τελειώνει αυτο το μαρτύριο...!!!

Μου λένε ξεκίνα να τρέχεις για να χάσεις κιλά. Έχω φάει ήδη τρεις κλήσεις για υπερβολική ταχύτητα και δεν έχω χάσει ούτε ένα γραμμάριο...!!!

Τυλίγουν οι μανάδες φαγητό σε αλουμινόχαρτο. Με το περίσσευμα φτιάχνεις μια στολή αστροναύτη, ένα δορυφορικό πιάτο και κάνεις και ανταύγιες...!!!

Πάλι καλά που δεν χρειάζεται πλέον να κυνηγάμε την τροφή μας όπως οι πρόγονοι μας! Ούτε καν ξέρω που ζουν τα πιτόγυρα...!!!

Φαντάσου να έχεις διάρροια και αλτσχάιμερ μαζί. Να τρέχεις και να μην θυμάσαι για που...!!!

Μπαίνουμε στο αμάξι, του λέω "κολωνάκι" μου λέει "άντε ρε ψωνάρα, χαλάνδρι κι άμα θες". Κάνει όπισθεν και ΜΠΑΜ...κολωνάκι. Εγώ τον προειδοποίησα...!!!

Ο σουβλατζής της γειτονιάς με έχει μάθει τόσο καλά που παραγγέλνω με αναπάντητη...!!!

Κάπου διάβασα, είμαστε ότι τρώμε. Δεν θυμάμαι να έφαγα ποτέ μου κουκλί ζωγραφιστό...!!!

"Μου αρέσει να βλέπω το videoτου γάμου μου ανάποδα...Τρελαίνομαι για την
στιγμή που βγάζω τη βέρα και την κοπανάω από την εκκλησία..."

Eίστε σε ένα έρημο νησί. Σας δίνουν την δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα στην οικογένειά σας και στο internet. Ποιο θα ήταν το πρώτο σας post;;;

Έρχονται τα 3 γουρουνάκια και μου λένε "σώσε μας, μας κυνηγάει ο λύκος". Γρήγορα τους λέω, δαγκώστε αυτά τα μήλα και μπείτε στο φούρνο...!!!

Ο μόνος τρόπος να αδυνατίσεις με πράσινο τσάι,είναι να τρέχεις στα βουνά να το μαζέψεις μόνος σου...!!!

Τις προάλλες ένα αυτοκίνητο στούκαρε στη βιτρίνα ενός καταστήματος και φώναξε ο καταστηματάρχης: -Επιτέλους, μπήκε ένας άνθρωπος στο μαγαζί.

Αν το ελληνικό κράτος αναλάβει την έρημο Σαχάρα σε λίγα χρόνια θα υπάρχει έλλειψη άμμου!!!

Η γριά η KODAKέχει το ZOUM- IN